Όπως λέει ο Σοφός και Άγιος Διδάσκαλος:

" ΜΟΝΟ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ
ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΝΕΙ ΔΥΝΑΤΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ "
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

7. ΑΟΡΑΤΗ ΦΛΟΓΑ

Αποσπάσματα από το βιβλίο:
"ΑΟΡΑΤΗ ΦΛΟΓΑ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΦΩΤΟΣ:
Αναγνωρίζοντας το βάθος της σχέσης αλχημείας μεταξύ μας ενεργειακά",
Χριστίνα Καραγιάννη, Με την Καθοδήγηση της Πνευματικής Παρουσίας του Κώστα και των Προστάτων μας / Μάρτιος και Οκτώβριος 2008
  • Από την πρώτη έκδοση - Μάρτιος 2008

"... Όταν ο αγαπημένος μου σύντροφος ξαφνικά έχασε τις αισθήσεις του στο σπίτι μας και στη συνέχεια παρέμεινε σε κώμα στο νοσοκομείο, σταδιακά αποδεσμεύοντας τη Ψυχή του από τον υλικό της φορέα μέσα σε ένα κύμα γαλήνης, εγώ βρισκόμουν σε τρομερό σοκ εσωτερικά. Η πνευματική μου κατάσταση ήταν κυριολεκτικά εκτός ελέγχου καθώς οι αισθήσεις μου με είχαν κατακλύσει. Σε εκείνο το στάδιο της εμπειρίας μου ήταν πράγματι αδύνατο να φανταστώ τι θα συνέβαινε λίγες ώρες αργότερα. Το μέγεθος του σοκ που είχα υποστεί ήταν τόσο ασύλληπτο που δεν υπήρχε χρόνος για μένα να σκεφτώ ή ακόμα και να ευχηθώ τη θεϊκή Ένωση που μου αποκαλύφτηκε μέσα από το αυθόρμητο φαινόμενο που συνέβη αργότερα. Απλά δεν το περίμενα! ...Αυτό που ακολούθησε ήταν εξίσου ξαφνικό, όπως ήταν και η αποχώρηση του γλυκού μου φίλου. Όμως καθόλου εκπληκτικό, λαβαίνοντας υπ' όψη το πλούσιο δώρο των 22 μαγευτικών χρόνων που ζήσαμε μαζί, ενωμένοι με το βαθύ δεσμό της αμοιβαίας μας χωρίς-όρους Αγάπης και αλληλοϋποστήριξης. Το βάθος της Ένωσης και της επαφής μας ήταν και παραμένει πολύ σπάνιο. Οι άνθρωποι ψάχνουν όλη τους τη ζωή για να βρουν αυτό που είχαμε και έχουμε ακόμα..."

" ... Σύμφωνα με την ερμηνεία των μηνυμάτων που λάβαινα από τις Ανώτερες Επικοινωνίες τους προηγούμενους μήνες - σχετικά με τις αλληγορικές έννοιες που εκ των υστέρων αφορούσαν την τότε πραγματικά αδιανόητη αναχώρηση του χρυσού μου φίλου από τη Γη - γνωρίζαμε καθαρά ότι ένα μεγάλο κύμα "Πνευματικής Μεταμόρφωσης" πλησίαζε στη ζωή μας, χωρίς βέβαια να αναγνωρίζουμε συνειδητά το βαθύτερο νόημα της δυναμικής του φύσης, όπως τώρα. ...Χωρίς αμφιβολία, η Καθοδήγηση που μας δόθηκε ήταν σαν ένα λαμπερό Φως, κρυστάλλινο σαν διαμάντι, που μας στήριξε αποφασιστικά να περπατήσουμε, χέρι-χέρι οι δυο μας όπως πάντα, όλα τα επίπονα βήματα κάτω από τη ξαφνική διάγνωση παγκρεατικού καρκίνου. Όπως μας ώθησε να βρούμε το ακλόνητο θάρρος και τη δύναμη να ζήσουμε όλες τις στιγμές με υπομονή, επιμονή, πίστη και δάκρυα, χωρίς αυτολύπηση ή 'δράματα' και να βιώσουμε μαζί υψηλότερα επίπεδα πνευματικής ανάπτυξης πέρα από το νου της τρίτης διάστασης στο γήινο πεδίο..."

" ... Οι άνθρωποι λένε ότι πολλά πράγματα στη ζωή είναι σπάνια όμως αυτό δεν σημαίνει ότι είναι αβάσιμα. Θαύματα γίνονται καθημερινά γύρω μας και μερικές φορές δεν συμβαίνουν έτσι όπως τα περιμένουμε, πράγμα που αληθεύει στη περίπτωσή μου. Ήταν μόνο μερικές ώρες αφού είχε αναχωρήσει από το γήινο πεδίο, όταν η Πνευματική Παρουσία του αφοσιωμένου μου φίλου Κώστα εμφανίστηκε, κάνοντας επαφή μαζί μου με τη δική του θέληση αυθόρμητα. Αυτό ήταν άλλο ένα απίστευτο σοκ συγκίνησης για μένα μετά τις συντριπτικές εμπειρίες που ήδη είχα βιώσει μέσα στη προηγούμενη μέρα, το οποίο κράτησα για τον εαυτό μου στην αρχή. Δεν μπορούσα να συνειδητοποιήσω ότι από την μια, είχαμε και οι δυο ζήσει την αποχώρηση από το υλικό του σώμα και από την άλλη, είχε ολοφάνερα συντονιστεί μαζί μου ξανά με το γνωστό και πολύ οικείο του πνεύμα! ... Πράγματι, μέσα από το θεϊκό βίωμα που έζησα την αυγή της 7ης μέρας, έγινα πολύ ευγνώμων που στη καταστροφή μου κατάφερα ενστικτωδώς να είμαι δεκτική αρκετά ώστε να αναγνωρίσω την επαφή του. Για μια φορά ακόμα στο ιστορικό της κοινής μας Κοσμικής πορείας, οι παλμοί της βαθιάς Αγάπης μεταξύ μας μας ξαναένωσαν με τέλειο συγχρονισμό. ....Έτσι μέσα στον ασύλληπτο ανθρώπινο πόνο μου, άρχισα καθημερινά να καταγράφω τα μηνύματά του και να βιώνω αισθητικά την Παρουσία στη νεοδημιουργημένη ανάλαφρη, λαμπερή και συγχρόνως μοναδικά γνώριμη Ενέργειά του. Χωρίς να το ξέρω, ήταν σαν να είχαν φτιάξει όλοι οι Προστάτες μου ένα θεϊκό κύκλο γύρω μου για να επιζήσω..."

" ... Η ενεργειακή μας σύνδεση είναι μια πάρα πολύ συγκινησιακή και απελευθερωτική εμπειρία μέσα στη καθημερινή μου ζωή. Είναι μια φυσική διαδικασία όπου μαθαίνω να ζω μέσα στη καινούργια μας σχέση, ακόμα και να την απολαμβάνω, αφήνοντας συνειδητά την Ενέργειά μου να έρχεται σε επαφή με τη δική του που είναι υψηλότερης συχνότητας από τη γήινη διάσταση. Έτσι, πέρα από τους φραγμούς του τρισδιάστατου κόσμου, αισθάνομαι συχνά τη φωτεινή του ακτινοβολία Ενέργειας να διαπερνά ανεμπόδιστα τον εσωτερικό μου πυρήνα καθώς συγχρόνως εκπέμπω αυθόρμητα τη δική μου, ανακτώντας μαζί στο παρόν το βάθος της θεϊκής μας Ένωσης θριαμβευτικά έξω από το συνηθισμένο γήινο περιβάλλον. ... Οι προσωπικές μου εμπειρίες με αφήνουν εμβρόντητη καθώς η Πνευματική Παρουσία του Κώστα μέσα από την διάσταση που είναι μοιράζεται μαζί μου εκπληκτικά δώρα, χρησιμοποιώντας οπτικά και ακουστικά φαινόμενα, γνώριμες μυρωδιές, όπως και θεραπευτική Ενέργεια υψηλής συχνότητας στην Ένωσή μας. Επίσης μου δίνει σαφείς περιγραφές από αυτή την νέα περίοδο αναγέννησης στη ζωή του, μερικές φορές με μυστηριώδεις συμβολισμούς προτρέποντάς με να εμβαθύνω, όπως και σοφή γνώση με καθοδήγηση από την επεξεργασία της πρόσφατης ενσάρκωσής του..."

" ... Κάνοντας τα γεγονότα της αλλαγμένης μας ζωής προσιτά σε εσάς που ίσως έχετε γνωρίσει τον έναν από εμάς ή και τους δυο μας, ή που δεν μας ξέρετε καθόλου και που μπορεί απλά να ενδιαφέρεστε να εξερευνήσετε περαιτέρω τη "ζωή μετά τη ζωή', ή να βρείτε κουράγιο, δεν γράφω με την πρόθεση να σας σοκάρω ή να σας πείσω. Γνωρίζω καλά ότι όλοι έχουμε τη συνειδητότητα που ανταποκρίνεται στα βήματα που έχουμε οι ίδιοι επιλέξει να περπατήσουμε σε αυτό το προσωρινό ταξίδι μας στη Γη. Έτσι λοιπόν πιστεύω ότι μόνο εσείς ξέρετε τι μπορεί να αντηχεί γνώριμα μέσα σας από αυτά που διαβάζετε σε αυτές τις σελίδες. Εγώ αισθάνομαι ότι, σαν συνοδοιπόρος σας, μοιράζομαι τον πλούτο που μου έχει προσφερθεί καθώς είμαι πολύ βαθιά συγκινημένη..."

  • Από την δεύτερη έκδοση - Οκτώβριος 2008

" ... Στους 14 επίπονα επιφωτιστικούς μήνες που έχω ζήσει από τη στιγμή που αναχώρησε ο χρυσός μου φίλος σωματικά από τη Γη, βρίσκω ότι η επίγεια ζωή μου έχει μεταμορφωθεί ριζικά καθώς οι καθημερινές απαιτήσεις της συνεχούς Ανώτερης Επικοινωνίας για μένα είναι τεράστιες ενεργειακά. ...Έτσι έμαθα να ζω ασκητικά για να ανταπεξέρθω στην υπερβατικότητα της νέας μας ζωής. Περαιτέρω οι συχνές προκλήσεις της μαζικής άγνοιας, μέσα από την έλλειψη βαθιάς κατανόησης των ανθρώπων, με βοήθησαν να εμπεδώσω ότι η αξία της Ύλης τείνει επίμονα να υπερτερεί στη Γη προς υπεκφυγή ή αποφυγή του υπερισχύοντος ανθρώπινου φόβου. Μου έγινε φανερό ότι η επικρατούσα αντίληψη της έννοιας του σωματικού θανάτου καθοδηγεί τον άνθρωπο να παραμένει σφιχτοδεμένος με αλυσίδες τρόμου μέσα στην εικονική ασφάλεια της προσωρινής σάρκας και της εφήμερης ζωής του, ξεχνώντας ότι στην ουσία είναι πάντα το Πνεύμα του που δίνει πνοή σε αυτές..."

" ... Η θαρρετή συμμαχία μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα με σκοπό να εξισορροπήσω την ανθρώπινη φύση μου με την Ανώτερή μου, αποδέχοντας τον ωκεανό των δακρύων μου στη καθημερινή αποζήτηση της ενσωματωμένης παρουσίας της Δίδυμης Ψυχής μου και συγχρόνως την πνευματικά αποκαλυπτική αφθονία που μου έχει δοθεί από ψηλά, είναι η πιο βαθιά συγκλονιστική εργασία που έχω αγγίξει ποτέ. ... Εμπειρικά, συνειδητοποίησα ότι η Ύλη στην ουσία της είναι ενέργεια Φωτός που μέσα στη πυκνή συχνότητα της τρίτης διάστασης αλλοιώνεται, δημιουργώντας έτσι τη ψευδαίσθηση του χωρισμού και της απώλειας, δηλαδή την μαζικά αποδεκτή πλάνη ότι μόνο αυτό που εκδηλώνεται μέσα από τα αισθητήρια όργανα είναι πραγματικό. Στη συνέχεια βιώνοντας την καθημερινή μου ζωή συνειδητά στις υψηλότερες διαστάσεις πέρα από τον εικονικό χωροχρόνο, επανήρθα στην Αρχική μου βάση γνωρίζοντας ότι ΕΙΜΑΙ Φως! ... Ακολουθώντας πιστά όλα τα επουράνια βήματα, με ακλόνητη εμπιστοσύνη στη γνώριμη Παρουσία του αγαπημένου μου φίλου και των Προστάτων μας, βίωσα την αποκάλυψη του Αρχικού Πλάνου της ζωής μου που μου φανερώθηκε σταδιακά μέσα από τη διαδικασία της Αποπέπλωσής μου. ...Έρχοντας σε επαφή με την Ομάδα των 12 Ψυχών που ανήκουμε κι οι δυο μας θυμήθηκα το αρχικό μας Σπίτι, όπως και επιφωτίστηκα για το πνευματικό έργο που έχουμε να κάνουμε μαζί μέσα από την ΑΟΡΑΤΗ ΦΛΟΓΑ της Συνάντησής μας πάνω στη Γη. ...Με συνεχή καθοδήγηση επίσης ξεκίνησα να εργάζομαι καθημερινά σε συνεργασία με τη Συνειδητότητα Κρυστάλλων μένοντας κατάπληκτη, όπως και να προετοιμάζομαι εντατικά για το επόμενο στάδιο της εξέλιξής μου μέσα από την Ένωση του Ενός με τη Δίδυμη Ψυχή μου, ξεπερνώντας κάθε όριο της προσωρινής και εικονικής απόστασης μεταξύ μας. "

" ... Χωρίς καμμία αμφιβολία, Η ΑΟΡΑΤΗ ΦΛΟΓΑ Αγάπης και Φωτός Υπάρχει. Είναι διαθέσιμη για ΟΛΟΥΣ, όπως και υπάρχει μέσα σε ΟΛΟΥΣ τους ανθρώπους. Πολλοί είναι ήδη έτοιμοι να τη συλλάβουν εσωτερικά... Πολλοί την κατακρίνουν από φόβο, καταδικάζοντας έτσι το Δώρο που φέρουν πάντα μέσα τους από τον Μεγάλο Δημιουργό" ...

[aoratifloga]